czwartek, 30 stycznia 2014

Nowy blog to samo opowiadanie :(((

Z racji tego że straciłam dostęp do mojego starego konta i nie mogę dostać się do tamtego bloga postanowiłam kontynuować go pod tym adresem,na nowym koncie.
Szkoda mi tych wszystkich komentarzy i wyświetleń na tamtym blogu,ale miałam czyszczony komputer i wszystko się skasowało,nie wiem jakim cudem,ale nie ma go.
A więc tak link tamtego bloga jak by ktoś chciał:


Zastanawiam się też czy kopiować te wszystkie 13 rozdziałów na tego bloga???/Agatta

2 komentarze:

  1. Mój Boże bardzo Ci współczuję dopiero teraz przeczytałam komy pod spodem bo tak naprawdę sprawdzałam czy jest nowy rozdział :( Wspieram Cię duchowo. Co do twojego pytani myślę że możesz skopiować to 13 rozdziałów i uznać to za nowy blog. Intryguje mnie tylko dlaczego w linku jest moje nowe życie w SAMOTNOŚCI ? może to się wyjaśnij z kolejnymi opowiadaniami Nie martw się będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie.
      Na prawdę szkoda mi tamtego bloga :((
      A co do tego linka to z jednej strony jest taki bo nie miałam na niego za bardzo pomysłu,ale z drugiej możliwe że będzie trochę związany z następnymi rozdziałami ;pp

      Usuń