czwartek, 22 maja 2014

Pytanie!!!

Tym razem nie rozdział,bo nie ma jeszcze tylu komentarzy.A szkoda bo już prawie skończyłam kolejny 27 rozdział.Chyba,że ładnie mnie poproście to się zastanowię.Hehe
Ale teraz nie o tym.Mam jedno pytanie,czy może ktoś wie jak wstawić szablon na bloga?Jak widzicie zrobiłam nowy motyw,ale wstawiłam to jako obraz.Nie umiem zrobić tak jak jest na innych bloga,że wszystko zlewa się w całość.Rozumiecie o co mi chodzi? Bardzo was proszę o jakieś rady.
A w ogóle co sądzicie o tym wyglądzie bloga? Wiecie jestem trochę nie zdecydowana i muszę co jakiś czas zmienić co nie co.Robiłam to wczoraj bo nie poszłam do szkoły i w sumie nie wiem czy może tak zostać.
Z góry dziękuje wam za rady ;))

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy szablon jest super <3 proszeee dodasz nowy rozdziałdla mmnie jako prezent xdd na urodziny, które miałam wczoraj :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo..miałaś urodzinki :** To spóźnionego wszystkiego najlepszego!!!

      Usuń
  3. Śliczny szablon :) czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog świetny czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń