sobota, 21 czerwca 2014

Informacja+Pytanie

Chciałam wam powiedzieć,że od paru tygodni zastanawiam się nad założeniem nowego bloga.Było by to też opowiadanie o One direction,ale zupełnie inne.Mam już pomysł na pierwsze rozdziały,ale nie mam pojęcia jaki byłby finał tej opowieści.Blog miałby krótkie rozdziały dodawane chyba codziennie,bo chciał bym go skończyć do końca wakacji,bo wiecie potem zacznie się szkoła i w ogóle.Dlatego to opowiadanie było by takie na wakacje.I teraz mam do Was pytanie.Czytały byście go?Bo nie ma sensu zakładać opowiadania gdyby nikt go nie czytał.
Co myślicie w ogóle o takim pomyśle?

Co do rozdziału to nie wiem kiedy się pojawi,bo nie ma jeszcze wystarczająco dużo komentarzy ;// A muszę przyznać,że już prawie go skończyłam.

5 komentarzy:

  1. Tak tak tak ja chcę i czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takkk! Ja będę z chęcią czytać!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, będzie co czytać na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak!!! Z chęcią będę czytała

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie z chęcią przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń