środa, 14 października 2015

Pomysł


Jak widzicie nie mam za bardzo pomysłów na rozdziały,na razie i dlatego są tak rzadko dodawane. Wpadłam na pewien pomysł,mam nadzieję,że się wam spodoba i weźmiecie w nim udział.
Możecie pisać za co najbardziej lubicie to opowiadanie,co o nim sądzicie i jak byście chcieli żeby się zakończyło,a ja wybiorę najlepszy taki tekst.Osoba ta będzie mogła pomóc mi w napisaniu kolejnego rozdziału.Potrzebne jest mi spojrzenie na to opowiadanie okiem kogoś innego,dobre rady i świeże pomysły,więc bardzo miło mi będzie współpracować z kimś z moich czytelników:)) Pisać możecie to w komentarzach,albo wejść w zakładkę "kontakt" i napisać do mnie prywatnie.Czekać będę do końca tygodnia,a jeśli nie spodoba się wam ten pomysł no to sama jakoś napiszę rozdział.

3 komentarze:

  1. Zajebiste opowiadanie, życzę powrotu weny :D zaczełam czytać 2 dni temu i bardzo mi się spodobało :*
    A Najlepsza jest I część. Na początku nie byłam pewna czy czytać tą II cz. poniważ myślałam, że nie będzie tak..... ciekawa po zminieniu bohaterów i ogółem myślałam że nie będzie wgl tam 1D także.
    No a tak nawiązując do II części to zaczeło się rozkręcać od 4 części :) Mam nadzieje, że Lilka normalnie będzie się odzywała z chłopkakami z 1D + również z Zaynem. i będzie wszstko okey. Ciekawa jestem co stało się z tym Natkanem z I części. Czy oni się jeszcze kiedyś spotkają itp. ~ Evvva ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na następny kocham to ff <3

    OdpowiedzUsuń