poniedziałek, 1 lutego 2016

Smutek

Tym razem nie rozdział:(
Chciałam Wam coś powiedzieć. Dzisiaj dostałam wiadomość od jednej z dziewczyn,za co bardzo jej dziękuję,że istnieje pewien blog,na którym jakaś dziewczyna kopiuje moje opowiadanie.Dokładnie jest tam 24 rozdziały,a 17 z nich jest mojego autorstwa.Zmienione jest tylko parę imion bohaterów.W niektórych rozdziałach jest nawet inna czcionka tak ja u mnie i inne tło, takie jakie przez jakiś czas było u mnie.(Aktualnie musiałam dzisiaj zmienić trochę wyglad ,bo źle to wyglądało gdy czytało się na telefonie.)Wracając do tematu, chciałam powiedzieć,że nie wyrażałam na to żadnej zgody i nie wiedziałam o tym,żebyście nie pomysleli sobie,że ja to pisze czy coś takiego.Tekst ma nawet takie same błędy jak u mnie:(
I chciałam się zapytać czy ktoś mógł by mi doradzić co mogła bym w takiej sytuacji zrobić,jakie jest najlepsze wyjście według Was z tego?Nigdy nic takiego mi się nie przytrafiło i nie chciała bym zbyt pochopnie czegoś robić.Licze na chociaż najmniejszą pomoc,bo na prawdę zrobiło mi się teraz tak przykro.Tyle serca wkładałam w to opowiadanie,mam świadomość,że nie jest ono jakieś wybitne,ale dla mnie znaczy bardzo dużo. A tu taka osoba niszczy w jakiś sposób moja pracę:(
Dam wam tu linka do tego opowiadania,żebyście mogli sami określić czy tak jest:( http://little-things-forever-young.blogspot.com

Ps.Jak by coś to pacztek troche się różni a od 4 rozdziału do 17 jest dopiero jak by to powiedzieć tak samo:/


17 komentarzy:

  1. Przepraszam że nie skomentowałam ostatniego posta,ale zaraz to zrobię.Jest zdziwiona że ktoś mógł coś takiego podłego zrobić bo ty pracujesz żeby każdy rozdział był perfekcyjny,a ktoś inny kopiuje tw prace.Weszłam na tego bloga i byłam bardzo negatywnie nastawiona na to żeby chociażby go przeczyta,ale zaczęłam czytać zmienione nie które postacie,tam jest Niall jako kuzyn a ty masz Louisa jest to opowiadanie nieco inne,ale w dużym stopniu nadal tw.Mam nadzieję że skontaktujesz się z tamtą dziewczyna i poda ci odpowiednie wyjaśnienie dlaczego to zrobiła.A tak to życzę weny i żeby taka sytuacja Ci się więcej nie powtórzyła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie nic się nie stało:)
      Masz facje,te początkowe rozdziały są tylko podobne,a od jej 4 rozdziału zaczyna się juz to co u mnie dzieje się w 3 rozdziale:/

      Usuń
  2. No co za chamstwo, żeby od kogos kopiowac rozdzialy. Jak ta dziewczyna nie dojrzała, zeby pisac własne opowiadanie, to nie rozumiem po co sie za to zabiera. To rzeczywiscie przykre, że natrudziłas sie jak mogłas, a ta dziewczyna to tak poprostu sobie wzięła��. No, ale cóż, niektórzy ludzie nie rozumieją, że robią komus przykrosc��. Ja cos o tym wiem... No ale koniec zali�� Twoje opowiadanie jest naprawde niesamowite i jesli kiedykolwiek w siebie zwątpiłas to nie rób tego więcej, bo to na serio jest świetne��. Naprawde genialnie piszesz, a ciężko teraz na necie znalezc bloga, który jest naprawde napisany dobrze i z pomyslem�� Trzymam za ciebie kciuki, życzę weny i pozdrawiam cieplutko��

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje życie,było idealne. Byłam piękna,grałam w znanym serialu ale to tylko pozory. Żyłam z zabijania. Byłam morderczynią. Aż do czasu gdy zakocham się w osobie którą powinnam zabić"

    Jeśli chcesz poznać dalszy ciąg mojej historii zapraszam do mnie. http://you-never-know-when-death-comes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://opowiadanie1dpati.blogspot.com/ zapraszam do mnie jest pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wcześniej pisałam ci maila bardzo mi przykro i głupio żałuję że tak się stało i PRZEPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie,mam nadzieje,że przeczytasz maila.

      Usuń
  6. Kiedy możemy się spodziewać kolejnego rozdziału Kochana? ;* jestem pod wrażeniem Twojego opowiadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to sama nie wiem:/ Jestem teraz w 3 gimnazjum,niedługo są testy.Na prawdę nie spodziewałam się,że będzie teraz tyle nauki,ten tydzień mam na przykład cały zawalony sprawdzianami i kartkówkami:/Nie mam jeszcze skończonego rozdziału, wiec nie wiem kiedy go dokończe i wstawie.Mam nadzieje,że mnie zrozumiecie i będziecie cierpliwie czekać:*

      Usuń
  7. Dobrze rozumiem to i trzymam kciuki żebyś jak najlepiej napisała ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, od niedawna zaczęłam czytac Twojego bloga i w 2 dni przerobiłam wszystkie rozdziały a blog stał się moim ulubionym. Wspomnę nawet, że zawaliłam dzięki temu sprawdzian z biologii doświadczalnej w liceum na biol-chemie hahah. W każdym bądź razie zazwyczaj nie komentuję blogów ale codziennie wchodzę tu i sprawdzam czy jest nowy rozdział więc mam nadzieję ,że zmotywuję Cię to do dodania nowego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj kochana haha.Przepraszam,że przezemnie to zawaliłaś,mam nadzieję,że więcej się to nie powtrzy,bo będę cie miała na sumieniu:p Dziękuje za mile słowa<3 Powiem szczerze,że nie mam pomysłu co dalej napisać://

      Usuń
  9. Kiedy kolejny? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejny? ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Ciekawe opowiadanie i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. Kiedy next??? :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będziesz kończyć to opowiadanie? ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. CZEKAM NA NEXT <3
    http://mystyleismych0ice.blogspot.com a w miedzy czasie zapraszam na mojego bloga ,który jest nieszczęsnym projektem na infotmatykę

    OdpowiedzUsuń